Ovdn hvj ahvc
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

در نتیجه LTEجذاب‌تر می‌شود زیرا بهره‌برداران بزرگ وایمکس ثابت مثل اکستل و و بی‌اس‌ان‌ال در نهایت به سراغ خدمات سیارمی‌روند. وقتی هم که این بهره‌برداران خدمات سیار تجاری را به راه انداخته باشند زیست سامانه وایمکس Ovdn hvj ahvc سیار وجود ندارد که پشتیبان آن‌ها باشد. وایمکس نیوز - هاناماکس دارای آنتن یکپارچه‌ای با بهره‌13 DB است که درون بسته‌ای ضد دستکاری تعبیه شده است. این آنتن پربهره به تقویت سیگنال کمک می‌کند، نویز را کاهش می‌دهد و دسترسی پرسرعت و قابل اطمینان به شبکه‌های وایمکس را میسر می‌کند.
سازمان Ovdn hvj ahvc تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تدوین ضوابط دکل آنتن های تلفن همراه و اینترنت پرسرعت وایمکس برای استفاده تمامی اپراتورهای ارتباطی خبر داد.
عباس Ovdn hvj ahvc زندباف
شرکت مخابرات کره از جمله نخستین بهره‌برداران وایمکس است که Ovdn hvj ahvc به آزمودنLTE روی آورده است و شرکت معروف دیگر این کشور اس‌کا تلکوم نیز در پی راه‌اندازی کامل شبکه‌LTE است.
اما این دلایل اکنون از میان رفته است. اکنون LTEبه لطف تلاش‌های ورایزن و ان‌تی‌تی دوکومو بسیار زودتر از Ovdn hvj ahvc آن چه پیش‌بینی می‌شد به حالت تجاری رسیده است (و هم چنین به لطف پا پس کشیدن اهالی وایمکس).
پکت وان در ژانویه خبر داده بود که 280 هزار مشتری دارد که رقم چشم‌گیری نیست اما در مقایسه با وسعت و جمعیت مالزی قابل اعتنا است. نکته‌ مهم‌تر این است که پکت‌وان یکی از اندک فراهم‌آوران خدمات وایمکس است که از این فناوری برای ارایه‌ خدمات فراخ‌باند همراه استفاده می‌کند نه کنار زدن خدمات DSL در حوزه‌ مشتریان خانگی و شرکتی همین اندک فراهم‌آوران هستند که نیروی رانش زیست‌سامانه‌ وایمکس را فراهم می‌کنند و تراشه‌های وایمکس را در دل رایانه‌های کیفی،کارت‌های USB و اندک‌شماری گوشی هوش‌مند و رایانه های کیفی کوچک تعبیه می‌کنند. همین فراهم‌آوران هستند که بیش‌ترین سهم در رشد جهانی شمار مشترکین وایمکس را دارند. طبق برآورد گروه هم‌اندیشی وایمکس 13 میلیون کاربر این فناوری به طور یک‌نواخت بین کاربران ثابت و سیار تقسیم شده است و چند بهره‌بردار بزرگ ارتباطات سیار مثل اسپرینت، کلیروایر، شرکت مخابرات کره، شرکت مخابراتی یوکیوی ژاپن، شرکت یوتای روسیه و همچنین چند شبکه در تایوان و مالزی عامل رشد شمار مشترکین هستند. مقداری از رشد وایمکس Ovdn hvj ahvc نیز ناشی از مشتی بهره‌برداران بزرگ ارتباطات ثابت مثل اکستل مکزیک و بی اس‌ان‌ال هندوستان است ولی این بهره‌برداران همه به راه‌اندازی خدمات فراخ‌باند سیار روی آورده‌اند.
ضوابط دکل آنتن‌های وایمکس تدوین Ovdn hvj ahvc می‌شود
ماندگاری در حوزه‌ی وایمکس دو دلیل داشته است:جلو بودن در Ovdn hvj ahvc آغاز راه نسبت به LTE و بهینه بودن وایمکس برای طیف غیرزوجی.
امکانات مدیریتی و امنیتی درون‌ساز هاناماکس امکان می‌دهد که نقش مسیریاب اصلی را بازی کند یا به صورت بی‌درنگ جانشین Ovdn hvj ahvc خطوط معیوب شبکه‌ بی‌سیم، کابلی،T1 وDSL شود.
برخی از جالب‌ترین امکانات هاناماکس عبارتند Ovdn hvj ahvc از افزونگی 100 درصد سخت‌افزار مسیریاب از طریقVRRP ، همسازی کامل با مسیریاب‌های سیسکو و جونیپر، تضمین ایمنی اطلاعات مشترکین و بهینه‌سازی اتصالات وایمکس برای بالاترین سرعت‌ها.
اکنون مانع طیف هم از میان رفته است. بهره‌برداران و تنظیم کنندگان مقررات مخابراتی چین نوع TDD از فناوری LTE را پیش کشیده‌اند و توجه سایر بهره‌برداران جهان نیز به این نوع از LTEجلب شده است. ای‌پلاس آلمان اکنون در حال آزمایش TD-LTEدر باند غیرزوجی نسل سوم است. این نوع جزو پیکربندی‌های مورد آزمایش کلیروایر هم هست. حتی لایت‌اسکویرد هم در پی استفاده از طیف باند L ماهواره‌ای خود برای این منظور است. تفاوت‌های تجاری و راهبردی کلیدی بین Ovdn hvj ahvc بهره‌بردار وایمکس و LTE از میان رفته است و فقط فناوری انتخابی‌شان با هم فرق دارد.
استفاده از بسامدهای بالا در وایمکس سبب می‌شود تا پوشش‌دهی سیگنال در Ovdn hvj ahvc مقایسه با فناوری‌های نسل سوم کم‌تر باشد و با توجه به آنکه وایمکس‌های کنونی متکی به دکل‌های کنونی ارتباطات سیار نسل سوم هستند بسیاری از مشتریان از دایره‌ پوشش خدمات وایمکس بیرون می‌مانند. اما فراهم‌آوران خدمات وایمکس، بازفروشندگان خدمات وایمکس و یکپارچه‌سازان سامانه‌ها می‌توانند با اتکا به آنتن پربهره‌ هاناماکس راهکارهای تجاری کاملی به آن دسته از مشتریان عرضه کنند که خواستار راهکارهایی پوشش‌دهنده‌ خدمات پایه و زیرساخت‌های شبکه‌ای متنوع هستند. در واقع نکساریا به موقع این محصول را عرضه کرده است زیرا تقاضای فزاینده‌ای در بازار وجود دارد. در هاناماکس تمام اجزاء لازم در بدنه‌ای محکم جمع شده است که مسیریاب وایمکس و آنتن پربهره‌ی غیرفعال جهت‌مند از جمله‌ی آن‌ها است.
وایمکس نیوز - این ضوابط شامل ملزومات فنی و عملیاتی مرتبط با ویژگی‌های مکانیکی دکل، شرایط نصب، ایمنی مکانیکی، ایمنی تشعشعی، استفاده اشتراکی و زیبایی است و برای تامین نظر ارگان‌های مسوول و اثرگذار از نظرات همه نهادهای مرتبط مانند شورای اسلامی شهر تهران، سازمان انرژی اتمی ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شرکت مخابرات ایران، Ovdn hvj ahvc وزرات نیرو و اپراتورهای عمده استفاده شده است. عناوین و سرفصل‌های ضوابط دکل آنتن پس از تصویب در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تمام اپراتورهای موجود و دارندگان شبکه‌های رادیویی و اپراتورهای آینده برای تطبیق ابلاغ می‌شود و پس از آن رگولاتوری بر اجرای آن نظارت خواهد کرد.
اسپرینت بزرگ‌ترین هوادار وایمکس نیز می‌گیوید بر سر دو راهی وایمکس و LTEگیر کرده است ولی همگان پیش‌بینی می‌کنند به زودی از راه‌اندازی شبکه‌LTE خبر بدهد. کلیروایر که به Ovdn hvj ahvc اسپرینت و بسیاری دیگر ظرفیت شبکه وایمکس عرضه می‌کند در حال آزمایش پیکربندی‌های مختلفLTE است.
وایمکس با معضل لاینحلی روبرو است. برای رشد فناوری فقط بهره‌‌بردار لازم نیست بلکه بهره‌‌بردار باید مشتریان زیادی هم داشته باشد. برای جذب مشتری هم باید به سراغ خدمات سیار رفت. مشکل این جا است که بهره‌بردار وایمکس هر چه سیارتر که شود زیست‌سامانه‌ LTE هم برای‌اش جذاب‌تر می‌شود زیرا بسیار بزرگ‌تر و شکل‌یافته‌تر است. بهره‌بردار Ovdn hvj ahvc وایمکس ثابت فقط به دروازه‌های مدم نیاز دارد که تمام سازندگان زیرساخت وایمکس می‌توانند عرضه کنند اما بهره‌بردار وایمکس سیار به گوشی هوش‌مند، رایانه‌های کیفی کوچک و مسیریاب‌های وای‌-فای نیاز دارد و با گذار شمار بیش‌تری از بهره‌بردارن به سویLTE ، تامین این افزاره‌ها برای زیست‌سامانه‌ وایمکس به گونه‌ای فزاینده دشوارتر می‌شود.
پیش‌بینی گروه هم‌اندیشی وایمکس این است که رشد آینده‌ این فناوری متکی به همین بهره‌برداران بزرگ خدمات فراخ‌باند سیار است اما همین بهره‌برداران Ovdn hvj ahvc در حال ترک کردن وایمکس و رفتن به سراغLTE هستند. شرکت یوتا نخستین نمونه بود و بسیاری از بزرگ‌ترین قهرمانان وایمکس به سراغ LTEرفته‌اند یا در حال آزمودن آن هستند.





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: